Pagina's

maandag 8 augustus 2016

Moed - Courage

(Scroll down for English)

Ik ben een hele trage. Als ik kalligrafeer en knutsel dan toch. Ik geloof dat ik dat al eens heb verteld. Ik blijf alsmaar nadenken en twijfelen en durf dan toch weer niet in dat mooie papier te knippen. En zo gebeurt het niet zelden dat al die leuke spullen lang onaangeroerd blijven. Ik geef een voorbeeldje. Een jaar (ja, een héél jaar) geleden heb ik achtergronden gemaakt. Waar ik vervolgens nog bijna niets mee heb gedaan omdat ik in mijn hoofd toch maar niet dat perfecte idee kan bedenken waarmee ik dat papier wil vullen.

Hoog tijd om al mijn moed bijeen te rapen en er nu écht eens een groot stuk van te beschrijven. De spreuk is toepasselijk:


De plaatjes zijn 3d-stickertjes die ik ook al lang geleden van een vriendin had gekregen om mee te knutselen. Same story. Dankjewel Caroline, en kijk, ein-de-lijk heb ik ze ergens op durven plakken.

I am a very slow one. When doing calligraphy and crafts at least. I think I already told you this. I keep thinking and doubting and I never dare cutting that beautiful paper into pieces. That's why nice things quite often stay in my drawers. I give an example. A year ago (yes, a whole year ago) I made some backgrounds. And then they made it to my huge stash with things I have almost not made a thing with, because I cannot picture that one perfect idea in my head to fill the paper with.

So now I mustered up my courage and wrote something on a big piece of it. I put wise and appropriate words on it.

The pictures are 3D stickers I received from a friend. A long time ago already - same story. Thanks Caroline, and look, I finally dared to stick them on a card.

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

herkenbaar, ik heb dat met dessinpapier, stapels en stapels, maar aan sommige supermooie blokjes mag ik van mezelf niet komen...
Toffe quote, eentje om boven je knutselplekje te hangen!
groetjes, Nancy

Anneke zei

Af en toe heb ik daar ook last van :)
Niet teveel nadenken en gewoon doen denk ik dan, er is papier genoeg in de wereld. En ieder achtergrondje kan opnieuw gemaakt worden indien nodig :)
Je 'schrik' was nergens voor nodig zie ik. Dit vind ik supermooi! Alles past perfect bij mekaar: achtergrond, letters, stickertjes.

Mariken zei

Ook ik herken het! Soms gebruik ik iets heel lang niet, en dan ben ik er zelfs op uitgekeken...Wat je gemaakt hebt, is prachtig!!

GerJanne zei

Ha, wat leuk, Nele. Je schrijft precies hoe het is en heel herkenbaar. Soms komt het ook beter uit dat je toch gewacht hebt. Had ik pas geleden, wat ik had liggen was zo toepasselijk voor de ontvanger. Jouw kaartje is erg leuk en zeker is die tekst perfect bij je verhaal en ook de achtergrond.
GerJanne

Sarah zei

Ik ken dat ook, maar vaak wacht het dan op het juiste moment of de juiste persoon. En het was nu voor jou DE moment! Leuk gedaan en bedankt voor jouw compliment op mijn geschreven tekstje. Xxx

Anoniem zei

Wat een leuk creatief kaartje...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Heel mooi kaartje is het geworden Nele....mooi gecombineerd allemaal met die stickertjes en de tekst past er ook perfect bij ook hier komt dat regelmatig voor dat er iets uit de oude doos tevoorschijn komt....
groetjes Rosina

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

wat werd het mooi ! supergeslaagd hoor
als je hiervan nu een kopietje maakt en verkleind, kan het helemaal dienen als adreskaartje
grtjs,martina
x

Anoniem zei

Geweldig Nele, zeer goed gelukt en ook lekker vrolijk. Groetjes,
Caroline

painting in tuscany zei

That's nice, Nele! And I'm so happy that I see some more watercolor, lately! And... Yes, courage is important, as wellas preseverance!
Kram,
Sabine

Diny zei

Wat MOOI gedaan Nele....dat heb je soms met spulletjes he....gewoon gebruiken hoor....kijk eens wat een mooi resultaat!
Groetjes Diny

Willy zei

Ha ha dapper van je :) en zie hier het mooie resultaat ervan!!

Enny zei

Oh ik ken dat gevoel, ik heb dat ook ! Een hele doos vol achtergronden, en dan twijfel ik, wat ik er verder mee zou doen... Maar jouw kaart is prachtig geworden ! Groetjes, Enny